Настольная игра «Мор. Утопия» создана по мотивам одноименной компьютерной игры от студии Ice-Pick Lodge, которая в свое время завоевала любовь множества игроков благодаря глубокому сюжету, почти неограниченной свободе действий и атмосфере мрачной безысходности. Именно атмосферу постарались бережно перенести и в настольную версию.
В небольшой степной город пришла странная таинственная болезнь, губящая местных жителей. Несколько врачей пытаются разгадать ее тайну и убедить Инквизитора, что именно его метод лечения правильный. Но Чума – не обычная зараза, она так коварна, расчетлива и жестока,

Распаковка, или промо игры!
Короткое описание, например Крутое видео от наших друзей Зундра Грейпс
Предложения
Product 1
Graphic design is the process of visual communication and problem-solving
Product 2
Information architecture is the art and science of structuring and organizing the information
Product 2
Information architecture is the art and science of structuring and organizing the information
Read more
It is a form of solution-based thinking with the intent of producing a constructive future result
Product 1
Graphic design is the process of visual communication and problem-solving
Product 2
Information architecture is the art and science of structuring and organizing the information
Product 2
Information architecture is the art and science of structuring and organizing the information
Read more
It is a form of solution-based thinking with the intent of producing a constructive future result
Преимущества заказа через площадку
Уникальный Промо-комлект
Выгодные условия
Индивидуальные игронайзеры и аксессуары
Состав:
Описание всех компонентов, их количество и для чего они нужны в игре и справа иллюстрации Описание всех компонентов, их количество и для чего они нужны в игре и справа иллюстрации Описание всех компонентов, их количество и для чего они нужны в игре и справа иллюстрации Описание всех компонентов, их количество и для чего они нужны в игре и справа иллюстрации Описание всех компонентов, их количество и для чего они нужны в игре и справа иллюстрации Описание всех компонентов, их количество и для чего они нужны в игре и справа иллюстрации

Фото процесса игры:
Photo by Jacob
Photo by Leio
Photo by Jacob
Photo by Marion
Photo by Jacob
Photo by Shifaaz
Photo by Mike
Photo by Jason
Photo by Sven
Photo by Ed
Photo by David
Photo by Hal
Обзоры видео:
Текстовые обзоры:
Отзывы:
It was just a gradual development over the years. Last year was "All You Need Is Love." This year it's "Give Peace a Chance." Remember love. If you want to get peace, you can get it as soon as you like if we all pull together.
Farrel Gulierm
Projects manager in Pixels
The principal element of Suprematism in painting, as in architecture, is its liberation from all social or materialist tendencies. Through Suprematism, art comes into its pure and unpolluted form.
Samuel Willson
Creative director in DD agency
We were just building stuff 'cause we thought it was cool. I do remember having these specific conversations with my friends where we thought, you know, someone is gonna build this. Someone is gonna build something that makes it so that people can stay connected with their friends and their family.
Sarah Lewin
Founder of Pic Pen studio
Before incorporating visual aids into speeches, the speaker should understand that if used incorrectly, the visual will not be an aid, but a distraction.Before incorporating visual aids into speeches, the speaker should understand that if used incorrectly, the visual will not be an aid, but a distraction.
Alex Larkins
Creative director SoSoul magazine